1/20/2014

Aplikacja reanimacja

Wygląda na to, że mój problem jest prawie rozwiązany :) i wszystko wskazuje na to, że mogę wznowić pracę na aplikacją!!!!!!!

W sobotę nagrałam z dziewczynami fragment z ich udziałem do mojego filmiku. Jak już będzie cały skończony to oczywiście się z podzielę :)

Dzisiaj byłam przedłużyć paszport, który muszę odebrać 17.02 (na zdjęciu wyglądam jakbym zabiła człowieka :P i nie pamiętam czy musiałam to robić jak za pierwszym razem wyrabiałam paszport ale teraz był hmmm... jak to się nazywa, może czytnik linii papilarnych, a ja miałam takie nieogarnięte paznokcie akurat :P ciekawa rzecz :P)  i wyrobiłam zaświadczenie o niekaralności, które swoją drogą dostaje się od ręki jeżeli ktoś był niekarany o czym nie wiedziałam i trochę się zdziwiłam jak pani dała mi jakąś kartkę nic nie wyjaśniając po czym okazało się, że to już :P i jak to wszystko już będę miała wyślę umowę do Proworku.

Kolejny plan na wakacje: zostać 2 miesiące au pair w UK, jak oczywiście znajdę rodzinkę bo szukam, szukam... ale na razie żadnych konkretów mimo że jestem w kontakcie z kilkoma. Planuję lecieć zaraz po maturze pod koniec maja i wrócić pod koniec lipca i później spędzać czas ze znajomymi. To są moje obecne plany ale zobaczymy kiedy ponownie ulegną zmianie :P ale szczerze mam już dosyć ciągłych zmian wolałabym już mieć to wszystko zaplanowane. Więc trzymajcie kciuki.

I mam kolejny powód który nie pozwala mi lecieć wcześniej do USA: Mistrzostwa świata w siatkówce mężczyzn. Nasi siatkarze rozegrają cztery mecze w Łodzi na Atlas Arenie i mam zamiar być chociaż na jednym a najlepiej na wszystkich :P, a będą one we wrześniu więc nie mogę nigdzie wcześniej lecieć :P



13 komentarzy:

  1. hej! gdzie wyrabiałaś zaświadczenie o niekaralności? w sądzie rejonowym?

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam pytanie czyli umowę miałas przez cały czas w domu tak? A to jakoś nie trzeba było jej oddać do 2tyg? Czy w ciągu 2tygodni mamy dostarczyć wszystkie dokumenty, referencje? Jak to jest oświec mnie ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cały ten czas umowa leży sobie schowana w teczce :P W ciągu 2 tygodni to mamy oddać wypełnioną aplikację a nie umowę :)

      Usuń
    2. A jednak nie, umowa ważna jest tylko kilka dni właśnie się dowiedziałam.

      Usuń
  3. jestem bardzo ciekawa filmiku ;)
    ta cała sprawa ze wszystkimi papierami nie jest zbyt zachęcająca. A za przedłużenie paszportu się płaci?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, płaci się ja mając zniżkę uczniowską zapłaciłam 70zł a gdybym nie miała musiałabym zapłacić 140zł.
      Ja też się nie mogę doczekać jak będzie zrobiony :P

      Usuń
  4. Uwielbiam siatkówkę, a może raczej siatkarzy :P
    Powodzenia z filmikiem i czekam na gotowy :)
    Fajny pomysł z pracą w UK może sama się nad tym zastanowię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Siatkarze hmmmm... :P
      Dzięki już bym chciała żeby był gotowy a tu prawie jeszcze nie zaczęty :(
      Tylko żebyś mi rodzinek nie zabrała :P szczerze to trudno jest kogoś znaleźć niby jestem w kontakcie z kilkoma ale idzie nam jak krew z nosa, zobaczymy.

      Usuń
  5. Usłyszałam kiedyś takie powiedzenie, nie pamiętam dokładnie jak leciało ale..
    Jeśli czegoś pragniesz - dopniesz swego, jeśli nie - zawsze znajdziesz jakąś wymówkę, aby odłożyć to na później..
    Tak jest w Twoim przypadku, bo piszesz że USA to Twoje wielkie marzenie, a koniecznie musisz być na meczu Polaków, rozumiem że to też może być jakieś tam Twoje marzenie, ale mogę się założyć że Ci się nie uda wylecieć już potem, ale życzę powodzenia z całego serca :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najwyraźniej nie czytałaś poprzednich wpisów gdzie zastanawiałam się czy wylecieć w czerwcu czy spędzić czas ze znajomymi i rodziną w wakacje. Zdecydowałam, że zostanę na wakacje a mecz siatkarzy to po prostu kolejna rzecz która utwierdza mnie w tym, że dobrze wybrałam zostają na wakacje w Polsce a nie jest to jedyny powód dla którego przesunęłam termin wyjazdu. Ja się chętnie założę, tylko o co :P

      Usuń
  6. ooooo taaaak!!! na mistrzostwa koniecznie zostan! ja się ciesze niesamowicie, ze wyjezdzam do USA dopiero w 2015 ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zobaczymy czy znajdę rodzinkę wcześniej ponieważ pierwszy wolny termin wylotu mam 4 sierpnia więc jak się uda to będę się musiała pożegnać z mistrzostwami. To pod tym względem Ci zazdroszczę ale ja już nie dałabym rady tyle czekać :P

      Usuń