12/16/2013

Gotowa na Święta! Tag Świąteczny

Ponieważ znowu poczułam potrzebę napisania do Was :) wybrałam ten tag i można by rzec: kolejny, ale tak mi się spodobało :)

Tak więc jadę:
      1. Jaki jest twój ulubiony świąteczny film ?
Myślę, że nikt się nie zdziwi jak napiszę Kevin sam w domu :) , to już taka tradycja, że raz w roku w czasie świąt trzeba go obejrzeć.
     2. Jaki jest twój ulubiony świąteczny kolor ?
Oczywiście czerwony i zielony :)
     3. Czy na święta lubisz zostać cały dzień w piżamie, czy stroisz się specjalnie na tą okazję ?
Jestem leniuchem z natury więc lubię, a nawet uwielbiam chodzić w piżamie cały dzień oczywiście oprócz dni kiedy mamy gości albo kiedy my gdzieś jedziemy no bo ciężko byłoby w piżamie chociaż pewnie dałabym radę :)
     4. Jeśli mogłabyś kupić tylko jeden prezent na święta, to co by to było i dla kogo ?
Jest taki jeden prezent dla mojej mamy ale nie da się go kupić, tak więc kupiłabym prezent dla mojej przyjaciółki tylko jaki...?
     5. Czy otwierasz prezenty w Wieczór Wigilijny, czy poranek ?
W wieczór Wigilijny po złożeniu sobie życzeń, zjedzeniu kolacji wigilijnej i odśpiewaniu kolęd zabieramy się za prezenty :)
     6. Czy kiedykolwiek budowałaś domek z pierników ?
Oczywiście :)  taki domek z Ikei w tamtym roku z moim bratem ale szczerze ciężka sprawa :P
     7. Co lubisz robić w przerwie świątecznej ? 
Najbardziej lubię robić nic, czytać książki i oglądać filmy ale w tym roku mam zamiar uczyć się matematyki!!!
     8. Czy masz jakieś świąteczne życzenia ?
Tak, jedno żeby moja mama wyzdrowiała!
     9. Ulubiony świąteczny zapach ?
Mandarynki, choinka i moje nowe perfumy :P
     10. Ulubiona świąteczna potrawa ?
Pierogi zrobione przez moją babcię i makiełki i tylko to właściwie jem w święta :P
     11. Ulubiona świąteczna piosenka?
Mam trzy:
Piotr Cugowski- Białe święta
Shakin Stevens- Snow is falling
Mariah Carey- All I want for christmas is you

Zachęcam wszystkich do zrobienia tego tagu! :)

                                                 Coraz bliżej święta!

Piorunów
 

3 komentarze: