12/12/2013

Nie wiem jak zatytułować tego posta!

Chciałam teraz Wam wstawić tag o świętach ale mam problem i może będzie kolejna zmiana dotycząca mojego wyjazdu. Mianowicie rozważam teraz wylot w październiku. Pani z Proworku poleciła mi wyjazd przed studentami czyli zrezygnowanie z moich najdłuższych wakacji ze znajomymi, a może powinnam polecieć w październiku jak studenci rozpoczną rok i po wakacjach. Później jak ewentualnie wrócę w listopadzie ale nie wiem w którym roku bo nie odrzucam możliwości przedłużenia programu to będę miała jeszcze czas i może polecę gdzieś indziej jako au pair na 9 miesięcy. Nie wiem... mam mętlik w głowie ale ten pomysł zaczyna mi się podobać no bo w końcu wyjazd mi nie ucieknie a wakacje owszem i czas który mogę spędzić ze znajomymi. Co myślicie?

Edit: A może złożę aplikację w której zadeklaruję, że chcę lecieć w lipcu i po prostu będę czekała na rodzinkę, może się uda polecieć przed październikiem a może po. To jest chyba najlepszy pomysł, ale jeszcze to przemyślę :P

Edit2: Tak, tak zrobię zostanę na wakacje z rodziną i przyjaciółmi!!!

20 komentarzy:

  1. Ja jestem za! Może nawet razem będziemy lecieć he he i nie rezygnowałabym właśnie z najdłuższych wakacji, warto nacieszyć się przyjaciółmi bo potem nie będziesz ich tak widywala jak wyjedziesz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To żebyś leciały razem to mogłoby się udać :P

      Usuń
  2. również jestem za! ;D czekają Cię najdłuższe wakacje pełne niespodzianek i przygód ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja miałam najdłuższe wakacje w tym roku (skończyłam liceum, zdałam maturę), zdecydowałam się na wylot na październik/listopad. Nie udało się, ale i tak mimo tego gdybym mogła cofnąć czas, nie zrezygnowałabym z tych wakacji. Były najlepsze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie udało się bo nie ma chętnych rodzin? No właśnie najlepsze bo najdłuższe :P

      Usuń
  4. Dlaczego chcesz przesunąć wyjazd? Masz jakiś konkretny powód ?:) Polecam wyjazd przed wakacjami to może się załapiesz na jakiś wyjazd z rodzinką:D na wyjazdach wakacyjnych najlepiej się poznacie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No wiesz wakacje po maturze ma się właściwe raz :) a myślałam o tym, że może załapię się na wakacje z rodzinką ale jak nie na te to na następne. Sama już nie wiem, może po prostu będę się starała wyjechać w sierpniu a jak się nie uda to w następnym możliwym terminie i tym sposobem spędzę trochę czasu ze znajomymi. Może właśnie tak

      Usuń
  5. Jeżeli masz realną szansę, żeby gdzieś z nimi pojechać i że się znajomi nie porozjeżdżają- to zostań z nimi chociaż trochę. Ale z drugiej strony Ameryka czeka i kusi swoimi skarbami- wszystko zależy od tego jak bardzo chcesz się tam znaleźć ;) powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chcę bardzo tam już być ale z drugiej strony im szybciej tam będę tym szybciej zostawię wszystkich tutaj ale tym szybciej do nich wrócę.

      Usuń
    2. Och, bo to od podejścia zależy. Wyjeżdżając, tylko zyskujesz ;) Zyskasz nowych, wspaniałych ludzi- a tamci starzy wciąż przy Tobie będą. Na pewno odpocznij chociaż miesiąc po maturce- 30 dni to naprawdę bardzo dużo żeby nacieszyć się znajomymi :) i tak już w czerwcu będziesz myśleć TYLKO o stanach ;)

      Usuń
    3. Matko jak ja już teraz właściwie w wolnych chwilach myślę tylko o Stanach to co to będzie w czerwcu?????!!!!!! Strach się bać :P

      Usuń
  6. Nie rezygnuj z wakacji, ostatnie kiedy można poczuć się jeszcze dzieckiem, potem dorasta się w stu procentach w mgnieniu oka :) Wyjazd nie zając...;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skoro sam pedagog tak radzi :) to chyba trzeba się podporządkować :P

      Usuń
  7. Wyjeżdżaj od razu a będziesz żałować, mówię ci :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po wysłuchaniu wielu opinii nie tylko tutaj na blogu postanawiam spędzić wakacje z najbliższymi, dzięki :)

      Usuń
  8. Ooo tak!! Wakacje po maturze ma sie tylko jedne;) wiem cos o tym bo zdawalam w tym roku mature i to byly najlepsze wakacje ever !!!;))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Liczę, że moje też takie będą, i że będą długie!!!

      Usuń
  9. Ja powtórzę chyba resztę, wakacje po maturze były moimi najlepszymi! Z resztą nie wiem, czy wiesz, ale po maturze możesz iść na staż i sobie zarobić trochę kasy, ja tak zrobiłam i od czerwca do października sobie 4 miesiące popracowałam :P

    OdpowiedzUsuń
  10. Jeżeli chodzi o pracę to ja sobie teraz w weekendy dorabiam i w wakacje pewnie też będę a mam w głowie jeszcze jeden pomysł, że może w wakacje pojadę jako au pair do UK na miesiąc. Ale to się dopiero zobaczy :)

    OdpowiedzUsuń